חיפוש

ראש תחום מיתוג, שיווק ושותפויות בין לאומיות

מינהלת עיר עולם ותיירות היא חברה עירונית הכפופה ללשכת ראש עיריית תל אביב-יפו, הפועלת לטובת קפיצת מדרגה של העיר תל אביב-יפו ברמה הגלובלית, וליצירת צמיחה כלכלית ותיירותית.
החברה מתמקדת בתחום התיירות, פיתוח כלכלי ותקשורת בין לאומית, תוך שיתוף פעולה עם גורמים עירוניים, ציבוריים ופרטיים רבים.

מהות התפקיד

ניהול הפעילות השיווקית של תל אביב טק, יצירה וניהול שותפויות עם גורמים שונים באקוסיסטם ובזירה הבינלאומית לקידום המותג תל אביב טק ולחיזוק המענה השיווקי לשאר פעילויות המחלקה.

תכולת התפקיד

שיווק פעילות תל אביב טק

  1. גיבוש אסטרטגיה שיווקית לפעילות תל אביב טק יחד עם מנהלת המחלקה
  2. ייזום, איתור וקידום פרויקטים לשיווק, מיתוג מקומי ובין לאומי של אקוסיסטם החדשנות בעיר, ביניהם אירועי פרסום וקד"מ, תערוכות, ועידות, כנסים ואירועים מקצועיים עם האקוסיסטם המקומי ועם שותפים גלובליים.
  3. שיווק בערוצים וכלים דיגיטליים של המחלקה – רשתות, ניוזלטר, אתרים ועוד.
  4. ייזום והפקת אירועים, כתיבה והפקת חומרים שיווקיים לכלל פעילויות מחלקת פיתוח כלכלי.
  5. תמיכה הפקתית ושיווקית באירועי המחלקה – פנימיים וחיצוניים.

שותפויות בין לאומיות

  1. ריכוז הפניות של גורמים וארגונים בין לאומיים מקבילים המעוניינים ביצירת שיתופי פעולה עם החברה ו/או עם ארגונים הקשורים בפעילות לחברה.
  2. משלחות מקצועיות – ריכוז הפניות, הפניה לגורמים הרלוונטים בארגון ושותפות באירוחם
  3. יצירת קשרים עם ארגונים וחברות מקבילים בעולם לצורך קידום קשרים של חברות טק מקומיות.
  4. רשתות ערים/ רשתות מקצועיות – קידום העיר והחברות הפועלות בה באמצעות השתלבות ברשתות ערים בתחומים מקצועיים שונים וניהול הפעילות השוטפת, לרבות ארגון תוכניות משותפות, אירועים וכנסים.
  5. תמיכה בתוכניות עם שותפים בין לאומיים (כגון תוכניות חילופי יזמים, אירועים משותפים ועוד), המרוכזות על ידי מנהלי התחומים הנוספים.
  6. ניהול קשרים עם משרדי ממשלה בארץ ובעולם, עם נספחויות מקצועיות בחו"ל, עם גורמים נוספים ועוד וסיוע לחברות בעיר ביצירת קשרים וקידום הפעילות של חברות אלה בארץ ובעולם.

דרישות וכישורים נדרשים

  1. השכלה אקדמית.
  2. היכרות של אקוסיסטם הטק (היכרות עם האקוסיסטם בתל אביב-יפו – יתרון)
  3. ניסיון בעבודה מול גורמים מקצועיים בתעשיית הטק בארץ ובעולם – יתרון.
  4. ניסיון והבנה שיווקית בערוצים שונים – דיגיטלים ופיזים
  5. ניסיון ביצירת קשרים עסקיים ושותפיות עם גורמים מקצועיים בארץ ובחו"ל.
  6. ניסיון בעבודה ויכולות הפקה (באירועים וגם בחומרים שיווקיים)
  7. יכולת עבודה מול מספר גורמים במקביל, יכולת אישית גבוהה בתיעדוף משימות, תפיסה מהירה, עמידה בלחץ, יכולת ארגון, יכולת לעבוד בצוות ויחסי אנוש מצויינים.
  8. מיומנות בשימושי מחשב והכרת יישומי OFFICE -.
  9. שליטה מלאה בשפה העברית ובשפה האנגלית.
  10. נכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.

להגשת מועמדות

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 15/08/2024

רוצים לדעת על סיורים ואירועים חדשים שקורים בעיר?

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו

15% הנחה

להרשמה לסיורים

    * כוכבית מסמלת שדה חובה

    * שם מלא

    * אימייל

    * טלפון

    איך אפשר לעזור לך?